Smak życia

Nasi absolwenci

adam _m.jpg

Sylwetki absolwentów

Żyję w tym mieście

dsc08244 copy copy.jpg

Sylwetki

Blog
Ciekawostki ze świata empiku i poczty PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 23 grudnia 2014 20:43

Zamówiłem dla siebie książki. Miało być wygodnie. Książek nie ma, ale przeboleję. Przy okazji zdobyłem wiedzę jak to działa. Napisałem prośbę  o zwrot  pieniędzy za niedostarczoną przesyłkę.  I dosyć szybko, w ciągu  kilkunastu godzin dostałem mailem odpowiedź: Szanowny Panie Wiesławie. Dziękuję za kontakt z Centrum Wsparcia Klientów. Szanowny Panie po sprawdzeniu Pana przesyłki nr … na stronie http://www.poczta-polska.pl/ widnieje informacja, iż doręczenie przesyłki nastąpiło 2014-12-22 13:59. Być może ktoś z Pana bliskich ją odebrał. Jeżeli nie, proszę o przesłanie takiej informacji, abyśmy mogli ponownie weryfikować całą sytuację. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. Miło, prawda? Jednak okazuje się, że możliwość śledzenia losów przesyłki pozwala na zweryfikowanie profesjonalizmu tej sympatycznej obsługi. Otóż  przesyłka wysłana 17 grudnia z Warszawy, 18  grudnia była w Komornikach, w tym samym dniu trafiła do Gorzowa, a 19 grudnia została wysłana do Komorników  i była tam 20 grudnia. 21 grudnia  trafiła do Warszawy a 22 została wysłana do Sochaczewa. I jest informacja, że  w tym samym dniu została doręczona w Sochaczewie. To około 400 km od Gorzowa. Prawdziwa informacja z Centrum Wsparcia bazuje więc na nieprawdziwej informacji o doręczeniu. W systemie zapewne wszystko  działa, za co dziękuję.

 
« pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia »

Strona 3 z 355

Liczba gości

Naszą witrynę przegląda teraz 41 gości 

Skuś się na Gorzów

Badania w działaniu




Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: free joomla templates VPS hosting Valid XHTML and CSS.